Eind evaluatie MS Mode

Ik vond de arbeidsoriëntatie eerste week wel leuk alleen het werd steeds minder leuk ik had het niet zo goed met die vrouw ook vond ik zelf ze leek wel een beetje kattig tegen me maar toch was ze aan het eind best wel tevreden. Wat ik nou echt het aller leukste vond was toch iets zoeken voor Mevrouw Frieman!!! 🙂 vond meerdere dingen wel leuk. Het meest vervelende moment vond ik toch de laatste dag dat ik me door het warme weer niet goed voelde worden. Ik heb van alles geleerd had veel dingen die ik nog niet wist en dat is leuk om een ook een keer te doen zoals de poppen aankleden. Ik voelde me soms wel goed soms niet op de momenten dat die vrouw gewoon heel aardig was voelde ik me goed alleen toen daarna ging ze naar mijn idee denken dat ik niets kon toen vond ik het veel minder leuk en was ze een beetje bot tegen mij. Ik vond het heel prettig dat andere collega’s die jonger waren heel goed met om konden gaan met me en ook gesprekken gingen voeren dat vond ik heel leuk. Ik vond het niet zo fijn als die vrouw een beetje bot tegen mij deed misschien bedoelde ze het niet zo maar naar mijn idee voelde het wel zo. Ik vond het bedrijf ook niet zo leuk omdat de kleding style toch ook niet echt voor mij is, het is allemaal veel te groot en meer voor wat oudere mensen. Als cijfer zou ik mezelf een 6,5 geven omdat ik misschien niet altijd even goed mijn best deed omdat ik niet altijd eerst als ik iets niet wist vroeg ik het dan eerst aan Nicky vaak wist die het wel en dan hoefde ik het niet meer te vragen aan haar maar zij vond het juist beter als ik het aan haar vroeg, maar op die momenten leek mij dat niet handig omdat ik haar niet wou storen. Het was ook wel heel zwaar zo lang misschien dat er de volgende keer beter daarover afspraken gemaakt kunnen worden.

Plaats een reactie